Sparka

Min farmor har gjort en stor rensning bland sina grejer i huset eftersom att hon behövde göra sig av med en massa när det blev dags för flytt till lägenhet. Det är ju bra att vara minimalistisk såklart, men jag har ändå fått ta över några grejor, bland annat en gammal spark som är tillverkad av min farfarsfar. Det känns riktigt häftigt att den är kvar, ofta prioriteras ju nya grejer, men min farmor har riktigt svårt att göra sig av med saker (och efter 38 år i huset har det blivit en del...), och denna fungerar ju fortfarande bra så jag är glad att vi har den nu. 
Köpte en begagnad sparklåda för 75 kr och nu kan vi åka på sparktur när det är halkigt ute, det är så skoj! Har inte sparkat sedan jag var liten! Barnen gillar att åka också. Igår tog vi en liten sväng, idag är det nog ännu bättre före eftersom att det är isigt och har regnat! Roligt nöje!
 
 
 
Spår från bil, människa, älg och rådjur.
 
Allmänt | |
Upp